ÁLLÁS – Kontroller munkatársat keresünk

A Veszprémi Érsekség pályázatot hirdet Kontroller munkatárs állás betöltésére.

A munkakörhöz tartozó főbb feladatkörök:

  • Részvétel a Vezetői Információs Rendszer kialakításában és annak további fejlesztésében, illetve működtetésében.
  • Rendszeres riportrendszer készítése a vezetői szintek szerinti specifikációnak megfelelően.
  • Eseti, speciális adatszolgáltatásokat teljesít a vezetői döntések támogatása érdekében.
  • Részvétel a kockázatkezelési és integritási kézikönyv megalkotásában.
  • Éves tervek szerinti pénzáram-, költség-, fedezet-, illetve eltérések elemzése és értékelések végzése, a rendszeres operatív működés, valamint a projektek vizsgálata.
  • Könyvelőprogram Rendszergazda feladatok ellátása, egyeztetések a főkönyvelővel, Gazdasági Igazgatóval.
  • A könyvelőprogramból exportálható információ körére vonatkozó felhasználói kézikönyv elkészítése, karbantartása és rendelkezésre bocsátása.
  • Aktívan részt vesz az intézmények és belső egyházi jogi személyek havi és éves zárási folyamatainak ellenőrzésében, az információs rendszerek adatainak egyeztetésében, ellenőrzésében.
  • Aktív közreműködés az évközi és éves beszámolók, kimutatások elkészítésében.
  • Közreműködés gazdasági-pénzügyi adatszolgáltatási és beszámolási kötelezettségeinek teljesítésében (elszámolások pályázatok stb).
  • Aktívan közreműködik az éves, rövid- és középtávú költségvetési és pénzforgalmi tervek kidolgozásában, figyelemmel a rövid-, közép- és hosszútávú célokra is.
  • Intézmények pénzügyi terveinek elkészítéséhez módszertani segítséget nyújt, az éves, rövid- és középtávú költségvetési és pénzforgalmi tervek vonatkozásában.
  • Az elkészült intézményi terveket, fél- és éves beszámolókat előzetesen felülvizsgálja, az eltéréseket elemzi és azok kezelésére javaslatot készít.
  • A belső pályázatok elszámolásának helyességéért felel, mely során szorosan együttműködik az intézménygazdálkodási vezetővel.
  • Kapcsolatot tart és együttműködik az érsekség és intézményei munkatársaival a kontroller feladatait érintő szakmai kérdésekben.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú pénzügy-számviteli vagy kontrolling szakirányú végzettség
  • 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Excel magabiztos ismerete
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés
  • Analitikus gondolkodásmód
  • Dinamikus, proaktív, magabiztos személyiség
  • Precíz, pontos, önálló munkavégzés és megbízhatóság,
  • Támogatói attitűd
  • A Katolikus Egyház erkölcsi normáinak elfogadása

Amit kínálunk:

  • hosszútávú munkalehetőség
  • szakmai fejlődés lehetősége
  • teljes munkaidős foglalkoztatás
  • támogató munkahelyi légkör
  • illetmények és juttatások: bérezés megegyezés szerint

Munkavégzés rendje:

  • Munkavégzés helye: Veszprémi Érseki Hivatal
  • 3 hónap próbaidő
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Heti 40 órás munkarend

Beküldendő dokumentumok:

  • Fényképes szakmai önéletrajz a bruttó bérigény megjelölésével,
  • Végzettséget igazoló okiratok,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez.

A pályázat elbírálásának módja, rendje: az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.

Pályázni lehet:

E-mailen: allas@veszpremiersekseg.hu

Levélben: Veszprémi Érsekség – Titkárság

8200 Veszprém, Vár u. 18.

Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „Kontroller munkatárs”.

További hírek

Megszakítás