A Veszprémi Érsekség pályázatot hirdet Rendszergazda állás betöltésére
A Veszprémi Főegyházmegye informatikai csapatának erősítéséhez keres új munkatársat. A munkatárs fő feladata a munkáltató intézményeiben használt IT rendszer üzemeltetése.
A munkakörhöz tartozó főbb feladatkörök:
- Az IT rendszer (Windows és Linux fizikai és virtuális szerverek, kliens gépek, hálózati eszközök, nyomtatók és mobil eszközök) telepítése, konfigurálása és felügyelete
- Felhasználók informatikai támogatása
- Rendszeradminisztrációs (kliens-, szerver- és hálózati környezet) feladatok ellátása
- Felügyeleti rendszerek üzemeltetése, karbantartása
- IT fejlesztési projektekben való részvétel, tervezési és telepítési feladatok végrehajtása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Szakirányú, felsőfokú végzettség
- Legalább 3 év szakirányú tapasztalat
- Rendszerüzemeltetési tapasztalat
- Windows, Linux operációs rendszer tapasztalat
- MacOS tapasztalat előny
- Szerver (hardver és virtuális), desktop (PC, Apple) és mobil (Android, IOS) környezetekben naprakész ismeretek
- AD, Exchange, MS SQL, DNS, DHCP, Radius, Certificate, MTA, virtualizáció (Hyper-V, VMware) ismeretek
- IT hálózati (VLAN, tűzfal, VPN, NAT, routing) ismeretek
- Informatikai minősítő vizsgák megléte előnyt jelent
- Középfokú gyakorlati angol nyelvtudás
- SQL tapasztalat előnyt jelent
- A Katolikus Egyház erkölcsi normáinak elfogadása
- Lojalitás, diszkréció és titoktartási készség
- Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
- Felelősségvállalás
- Proaktív és munkájára igényes, precíz jó munkabírású személyiség
- B kategóriás vezetői engedély
- Büntetlen előélet, tiszta erkölcsi bizonyítvány
Amit kínálunk:
- Hosszútávú munkalehetőség
- Teljes munkaidős foglalkoztatás
- Családias, támogató munkahelyi légkör
- Illetmények és juttatások: bérezés megegyezés szerint (kérjük a bruttó bérigényt a pályázati anyagban feltüntetni)
Munkavégzés rendje:
- Munkavégzés helye: Veszprémi Érseki Hivatal
- 3 hónap próbaidő
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Heti 40 órás munkarend
Beküldendő dokumentumok:
- Fényképes önéletrajz a bruttó bérigény megjelölésével,
- Végzettséget igazoló okiratok,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez.
A pályázat elbírálásának módja, rendje: az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.
Pályázni lehet:
E-mailen: allas@veszpremiersekseg.hu
Levélben: Veszprémi Érsekség – Titkárság
8200 Veszprém, Vár u. 18.
Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „Rendszergazda”.
Jelentkezési határidő: 2025.07.25.